AKU DAN BURGER




tadi sms kat encik hubby suruh belikan burger sebijik..tapi selalunya tak pernah habis aku makan burger sebijik..ngapa dengan aku nih tetiba nak makan burgerlah..pizza lah..buang tabiat gamaknya..hehehe..sebab aku paling tak suka makan semua tuh..aku nih jenis pompuan kampung yang suka makan nasi dan makanan kampung jer..

 tapi tetiba hari ni aku rasa nak makan semua tu jer..pelik tapi benar plak rasanya..tapi aku nih jenis tak minat burger yang ada mayonis,keju apa semua..aku suka burger yang kat tepi jalan tuh jer..bagi aku burger tu lagi sedap..walaupun takde jenama dan murah..tapi rasanya sedap..

lambatnya pukul 6..tggu encik hubby balik bawak burger..hurmmm...yum..yum...sedap..hehehehe..aku lapar sebenarnya nih..tapi aku boring dan tak tau nak makan apa..kalau aku rajin sat lagi aku buat tomyamlah..takmo nasi..nak makan tomyam jer..hehehe...selamat makan tghari semua..makan jangan berlebih-lebih ek..karang ngantuk nak sambung keje................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan