INILAH AKU PART 3

masa kat wad tu nak bulan puasa..aku koma..tapi raya pertama aku sedar dan sedar kejap jer..sempat aku tengok semua family aku datang beraya di hospital..pastu aku koma balik..hehehe...bila aku makin okay aku di pindahkan ke wad biasa..kat sana 4,5 bulan aku boleh balik umah..kat umah aku sakit sikit-sikit jer..tak perlu masuk wad..masa aku umur 19 tahun tu adalah orang suka aku..masa tu aku dah tak tembam dah..berat aku masa kat wad 32kg..hahahaha..kecik sampai tak nampak aku kat tilam,nampak tilam jer..adalah sorang budak laki suka kat aku..tapi aku takmo lah..aku kan orang sakit..mana tau kot masa sihat jer orang nak..bila sakit campak pada family aku..pertama kali aku dapat bunga dari dia lah..aku takmo pun dia bagi..hari-hari dia datang umah..dia buat baik dengan family aku..aku tetap takmo jugak..walaupun mak aku pujuk..aku tetap anggap kawan jer..sampai dia marah dan tak pernah datang2 dah..umur 21tahun aku mula kenal apa itu internet..masa tu aku sibuk habiskan hari2 aku tulis novel saja2 jer..untuk bacaan adik2 dan kawan sekolah diaorang..aku mula pandai main YM..hahahaah..kuno kan aku..tapi itulah aku..maklumlah akukan tak belajar tinggi..dalam tu aku berkenalan dengan seseorang..tapi aku tak mahu sebut namanya..sebab nanti encik hubby jeles..hehehehe..dia baik sangat tapi tak hensem..akauntan dari johor..kami berkenalan dan dia datang jumpa aku..ntah mana lebihnya aku dia boleh jatuh cinta kat aku..family aku sayang dia sebab dia baik sangat..setiap hari dia call aku..pendekkan cerita tentang dia..satu hari dia hantar family dia merisik..masa merisik tu mak ayah dia tak datang..yang datang hanya mak2 sedara dan pak2 sedara dia...semua setuju bila tengok aku..diaorang kata lawanya aku..tapi diaorang tak tau siapa aku..sebab laki tu takmo cakap..aku rasa mcm tak patut plak tak cakap..sebab satu hari nanti kebenaran tu akan terbongkar jugak..aku suruh lah laki tu bagitau mak dan ayah dia............................. bersambung
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan