AKU SUNYI BILA DIA TAKDE



sebenarnya aku sunyi sangat bila dia takde
walau dia ada dan dia tak bercakap pun takpe
sebab aku tahu dia ada
bila dia takde suasana yang riuh pun bagi aku tetap sunyi
sebab yang sunyi adalah hati aku
selalu dia tempat aku bercerita
walau dia tak kata apa2 aku tahu dia mendengarnya
dia tempat aku bermanja

aku rindu bila dia jauh
setiap hari aku ingat dia
tengok tv aku ingat dia
makan aku ingat dia
nak tido lagi lah aku ingat dia
lengan dia kan dah jadi bantal tido aku dan belakang dia
dah jadi bantal peluk aku

aku betul2 sepi dan sunyi bila dia takde
aku jadi sedih setiap hari
aku tak selera nak makan
dalam kepala.mana je aku pergi.apa jer aku buat
semua nya aku fikir pasal dia

hanya tuhan jer yang tahu banyak mana
dan betapa besarnya cinta aku pada dia
abg...........sayang sunyi bila abg takde.......................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan