BILA PENA KU TARIKAN



dah 2 hari rasanya tak menulis kat blog  nih
macam biasa kalau senyap takde post terbaru tu
maknanya saya demam..musim hujan nih kesihatan makin teruk
penyakit lelah dan semput melanda diri..
semalam plak buatnya demam melanda
jenuh jugak jadi nya..pertama kali semalam tido awal
nak tgk tv takleh sakit kepala dan jadi letih..

bangun pagi ni terasa okay sikit..sebab semalam pukul 3 pagi bangun makan ubat
sebab tak tahan sangat badan rasa mcm lemah sangat..
dah lama pena tidak ku tari kan..
selalunya bila pena mula ku tari kan semua kisah ku jadi kan cerita..
namun terlalu banyak kisah kehidupan yang ingin ku jadikan cerita
sama ada kisah suka mahupun duka

beberapa hari ni aku selalu dapat panggilan telifon dari hubby ku
tapi bila selalu plak tak tau nak sembang pasal apa
masing2 hanya tanya dah makan ke,sihat ke..
lepas tu masing2 diam
last2 hubby cakap okay lah..esok abg call lg..

tetiba aku rasa mcm hubby telifon aku tiap2 hari sebab terpaksa plak
ntah lah maybe itu hanya perasaan aku..hurmmmmmmmmmmm
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan