SURAT CINTA DARI HATI BUAT DIA



disini ingin aku tuliskan sepucuk surat cinta buat dia insan yang selalu aku cintai dalam hidup ini..dulu aku hanya menulis surat cinta sewaktu aku mula2 bercinta dengannya dulu..sejak berkahwin aku tak pernah lagi menulis apa2 surat buatnya...kalau dulu sampai 10 helai kertas aku habiskan untuk tulis sepucuk surat cinta buat dia..hari ni pertama kali sejak jadi isterinya aku menulis surat cinta buatnya.................

abg,jika satu hari nanti abg terbacanya
sayang hanya nak abg tahu yang saat sayang menulis
surat ini hati sayang terasa begitu kosong
tanpa abg disisi sayang............

abg,ketahui lah yang cinta sayang pada abg datangnya dari hati yang ikhlas
bukan kerana rupa mahupun harta
kerana sayang tak perlukan semua tu dalam hidup sayang
bagi sayang jika sayang takde apa2 didunia ni pun
tuhan bagi abg pada sayang itu pun dah lebih dari cukup..

sayang nak cintai abg hingga akhir hayat sayang
dan sayang juga mohon suatu hari nanti jika sayang pergi dulu
mohon tuhan pertemukan lagi dan jadikan kita suami isteri lagi dia alam yang kekal

mencintai abg bahagia hidup sayang
mencintai abg tak pernah jemu dalam jiwa sayang
jika abg takde umpama separuh dari jiwa sayang hilang..
sayang hanya boleh tersenyum dan menangis kerana abg

jika sayang terpaksa menangis seumur hidup syg hanya
kerana cintai abg pun tak mengapa bagi sayang
yang penting dalam hidup ni sayang ada abg
abg saat ini hanya tuhan je yang tahu betapa hati sayang rindu

rindu yang terlalu banyak
setiap hari sayang ingat abg
fikir pasal abg
tunggu abg kembali
setiap hari juga sayang berdoa pada tuhan
moga abg selalu sihat dan di permudahkan segala urusan
semoga abg selamat kembali di sisi sayang

namun kadangkala hati ini lain jadinya
bila abg tak telifon hati mula gelisah
sayang terasa mcm abg tak sayang kan sayang
dan terasa hanya sayang jer yang kala ini rindui abg

bila sayang rasa mcm tu
hati sayang terasa sedih sesangat
abg sayang cuma nak abg tahu
abg selamanya suami yang paling sayang cintai
selagi mata ini belum terpejam
selagi detak jantung ini masih berdegup
hanya abg di hati...........

dari jauh sayang doakan
sayang mohon pada tuhan
suburkan cinta dalam hati abg buat sayang hingga akhir hayat sayang
saya juga mohon tuhan panjangkan jodoh kita hingga ke akhir usia
salam sayang dan rindu dari sayang...........................................






" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan