TIADA LAGI ............ DIA

    dulu kat facebook..bila aku bukak fb yang pertama aku nampak adalah nama dia..tapi sekarang nama tu dah takde..sekarang aku dah tak menulis dah kat fb..dah jarang bukak fb..sebab apa yang aku syg.apa yang aku rindu dah takde..betul kata seseorang..apa yang kita ada di dunia ini takkan kenal dan takkan selalu ada untuk kita..namun ku titipkan doa walau dia tiada moga bahagia sentiasa mengiringinya..dan dia selalu ada di satu tempat yang tak siapa tahu dalam hidup ku..leeya senyum...heheheehe.. mcm ni :) ..namun walau pun dia dah takde..kisahnya akan ku coretkan selalu disini..itu tandanya selalu ada rindu di hati ini buat dia....kamu yang selalu ku pahat utuh dalam hati..moga senyum.tawamu selalu ada untuk insan-insan yang kamu sayangi ek...itu doa dariku...................... ^_^
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan