AKU DAN THE RED WARRIOR..........

semalam rasa sedih gila bila tgk bola..nampaknya takde rezeki kelantan nak masuk piala malaysia tahun nie..takpelah aku redha jelah..aku ni nak kata minat sangat bola tu takdelah..minat kalau team TRW jer main..kalau tak aku tak tgk pun..biasalah aku kan orang kelantan..mestilah aku sokong team negeri aku..hehehe

semalam walaupun kelantan kalah..tapi permainan kelantan dah cukup bagus..walaupun dah tahu kalah pemain semua tetap main hingga ke saat akhir..tu yang buat aku bangga walaupun agak kecewa..semalam memang tertekan gila tgk game tu..separuh masa pertama aku tgk dengan hubby aku..nampak sangat hubby aku frust..

hubby aku nih peminat setia red warrior tu..aku ingat lagi 2 tahun lepas masa kelantan kalah..hubby aku demam seminggu..hahahahahaha..kelakar plak aku rasa..tapi kesian pun ada..dah lah time semangatnya hubby aku gi tgk kat stadium..last2 kalah mau nya tak kecewa...

tapi apa pun aku tetap bangga dengan team negeri aku..biar lah apa orang nak kata..aku bangga aku anak jati kelantan..hehehehe..gomo kelantan gomo...heheheheehe
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan