WALAU KITA TERPISAH JAUH......

tak sampai seminggu lagi dah aku nak balik kampung tinggalkan hubby sorang-sorang kat KL..kalau boleh takmo balik pun..tak best balik sorang-sorang nih..tapi terpaksa balik jugak sebab 27hb tu hubby kena pegi perak..kursus induksi kat sana 10 hari..

aku dah boleh agak dah betapa bosannya hidup aku nanti..walaupun kkdg hubby selalu buat aku marah,sedih tapi aku rindu bila dia takde..aku sedih bila aku jauh dari dia..tambah-tambah bila dia busy dan tak call atau sms pun aku..aku ni plak jenis yang pelik sikit..hehehe..aku rindu mcmana pun..selagi hubby aku tak sms or call aku dulu..aku tgk jer hp tu..dalam hati duk fikir nak sms or dulu atau buat tak tau jer..hehehe

bukan apa aku rasa kalau aku sms or call dulu nampak sangat aku yang rindu dan ingat dia..hehehe..kalau dia call dan sms dulu tu tandanya dia pun ingat aku..pelik sikit perangai aku nih..hari pertama tanpa hubby aku okay lagi..masuk hari kedua okay jer..masuk hari ketiga mula termenung..tapi still okay lagi..

masuk seminggu tu mula lah aku kurang bercakap,nak gelak pun susah..mata tu hari-hari berkaca jer..sebab hati terlalu rindu..tambah-tambah bila makan,tengok tv,nak tido..aku kan suka tido kat lengan hubby aku..tak pun tido peluk belakang dia..tu yang bila dia takde dan tak tanya khbr aku..mcm dia lupa jer kat aku dan happy dengan kawan-kawan dia...

tulah yang aku rasa tiapkali aku jauh dengan dia..walaupun 10 hari..terasa mcm lama jer..hurmmm..pada hubby tercinta walaupun nanti kita terpisah jauh..tapi hati kita selalu dekat...sayang cinta abg..................
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan