AKU HAIRAN SEBENARNYA...

assalamualaikum..bertemu lagi kita di pagi minggu yang cerah nih..harap-harap cerahnya sampai ke petang lah ek..jangan hujan di tghari plak..tapi kalau hujan pun alhamdulillah jugak..kira hujan rahmat lah kan..

macam biasa masih sendiri di hari minggu pun..maklumlah hubby kita nie busy orangnya..kalah perdana menteri sesekali..hehehe..pagi ni pagi-pagi lagi aku termenung jer..aku pandang pemandangan luar jendela umah aku nih..banyak persoalan bermain dihati..ada macam-macam..sama macam astro..macam-macam ada..

aku berfikir sebagai seorang isteri,sebagai seorang perempuan salah ke kalau aku nih ada rasa cemburu..bukan apa setiap kali aku balik kampung ke..bila aku datang ada jer aku tgk pompuan duk berawak-awak dengan hubby aku kat fb..sekarangkan fb makin canggih..mana yang kita chat semua masuk inbox..jadi bila aku terlihat tu terasa jugaklah aku..awat time aku ada disisi hubby aku takde plak nak hai2..bye2 dengan dia..

pastu aku nih plak kalau nak pegi mana2 tinggalkan hubby aku,aku sengaja jer updates status cakap aku nak balik kampung lah..nak gi situ lah,sini lah..aku bukan apa..dalam hidup aku nih aku takde oranglain dah selain family aku dan hubby aku..jadi bila tgk ada jer pompuan yang duk awak-awak dengan hubby aku tu..terasa jugaklah aku nih..

cuba hai2 time aku ada..ni tiapkali aku takde jer duk hai2..cuba bayangkan kalau aku duk hai2 dan awak2 dengan laki orang..duk ajak jumpa semua..gamaknya apa isteri dia rasa..tu bagi pemikiran aku lah..aku sebelum aku buat sesuatu aku fikir dulu dan letak diri aku kat tempat orang tu..dengan buat mcm tu baru kita akan rasa kan..

mungkin bagi kawan-kawan yang baca coretan ni rasa aku ni jenis yang cemburu..tapi sebelum korang nak cakap mcm tu..try korang letak diri korang kat tempat aku..aku nih dah lah apa pun takde,sakit,tak lawa,,jadi jauh jika nak di bandingkan dgn pompuan yang duk hai2 kat suami aku tuh..hurmmmmmmmmmmmmm

" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan