SAHABAT PENGUBAT DUKA.........


dalam hidup aku,aku tak pernah ada sorang pun kawan pompuan sejak sekolah dulu lagi..sebab aku pun tak tau..maybe pompuan tak suka kawan dengan aku atau aku yang tak suka kawan dgn pompuan..tapi nak di jadikan cerita masa friendster tgh fames dulu..adalah sorang kira adiklah pada aku..dia add aku di friendster..kitaorang pun kawan di alam maya jelah..

namanya lina..tapi aku hanya panggil dia na atau yang jer..hehehe..dah terbiasa aku panggil dia sayang..sebab aku memang sayang gila kat dia..bermula dari situlah persahabatan tu terjalin..dia seorang adik dan kawan yang terlalu baik pada aku..time aku happy ke,aku sedih ke dia lah tempat aku mengadu..luahkan segala resah di hati..

dia yang bagi aku nasihat dan semangat..dia dah kawin dah..dan ada seorang anak..dia dan suaminya memang pasangan serasi bersama lah..dua2 nya baik sangat..bukan aku saja2 nak cakap diaorang baik..tapi hubby aku sendiri cakap diaorang sangat baik..tak sangka dalam alam maya ini pun aku boleh jumpa orang yang sebaik dia..

dari friendster bawak ke facebook plak..last aku jumpa dia bila aku menetap kat kl..pertama kali jumpa aku malu2 kucing jugaklah walau sesama pompuan..maklumlah aku ni kan tak sempurna..aku takut bila dia jumpa aku dia takmo kawan dgn aku..rupanya pertemuan tu membuat kan kami bertambah erat..selalu kuar,makan sesama..kalau lama tak jumpa..kami mcm pasangan bercinta..rindu-rinduan lagi..

aku takde apa pun boleh bagi kat dia sekuarga selama dia banyak membantu aku nih..sebab aku insan yang tak punya apa2..aku hanya boleh bagi mereka doa jer..aku selalu doa kan mereka selalu di berkati Allah dan bahagia selamanya....pada sahabat peneman jiwa ku lina harun..walaupun kamu dah tau sungguh aku sayang kamu..disini ingin ku nyatakan sekali lagi..selagi jantung ini bisa berdetak,selagi nafas ini mampu ku hela..kamu sekuarga tetap dihati ini..bersyukur pada tuhan untuk persahabatan ini..kamu selamanya dihati ini...........
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan