aku dan novel ku

esok kalau aku rajin insyaallah aku akan menulis balik novel yang dah lama aku tinggalkan..boleh lagi ke aku nih nak menulis..dah lama sangat aku tinggalkan bidang penulisan novel ni..tapi rasanya boleh lagi kot..kerana minat kearah itu masih ada..lagipun hanya untuk bacaan kawan2 disini..bukan untuk di bukukan or apa pun..
tetiba rasa sayang pula bila 14 biji novel yang ku tulis dulu hilang begitu saja..kalau sekarang masih ada dah aku abadikan semua cerita nya disini..nak tulis balik boleh..tapi aku ingat2 lupa gitu..maklumlah dah terlalu lama..masa tu aku 19 tahun..sekarang aku dah 32 tahun..dah terlalu lama aku tinggalkan bidang penulisan novel ni..cuma bila aku miliki blog nie..tetiba ada keinginan untuk menulis kembali..lagipun takde apa yang aku buat kat umah ni..tiap2 hari hanya updates facebook..sekarang facebook aku tinggalkan dan ingin teruskan minat ku disini..sini rasanya lebih aman dari di sana yang banyak ragam ada yang suka dan ada yang tak suka..tp itu semua bukan alasan untuk buat aku patah semangat..sesungguhnya minat aku terhadap bidang penulisan tak pernah padam hingga mata rapat terpejam nanti..biasalah aku kan leeya harlina..hehehe..insan kerdil di bumi tuhan yang kuat orangnya..walau dugaan datang menimpa2..aku kan ada semua...ada dia..dia lagi..hihihihi..tapi yang paling penting aku ada insan yang tercinta..encik wan aliazwar wan mamat..encik hubby tercinta..selamanya aku cinta..tiada dua hanya dia saja yang bertahta di jiwa kecil ku ini.... ^_^......
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan