mengapa harus terasa

dah pukul 4 pagi..tadi tertido..bila terjaga dah pukul 4 pagi..tak tau nak buat apa aku bukak facebook..tetiba terlihat dia add orang yang aku cukup kenal..ntah kenapa tetiba dalam hati terus terasa..selama ni dia add sesapa aku tak pernah terasa pun..knp kali ni aku terasa..haishhhh!!!! jangan buat hal lah hati..berkata diri pada hati..nak terasa mengapa..ikut suka dia lah nak add sesapa pun..dia ada hak..apa plak nak terasa..tapi hati tetap degil..ada kesedihan muncul..tapi betul jugak kata diri tu..apalah hati ni..hehehe..saja tau nak buat aku sedih pepagi yang indah ditemani lagu fav aku "first love"..lagu ni dia pun suka jugak..dulu dia pernah postkan aku bila aku request..dia..dia..knp hati masih lagi susah nak lupa kan dia..
walau di cuba..tetap ada dia jua..knp hati tetap tak mo buang dia jauh2..bukankah hati dah berjanji dalam jiwa..dia harus hati syg hanya sebagai sahabat..dan hati berkata sememangnya aku sygi dia sebagai sahabat..tapi ntah mengapa rasa itu tetap ada..duhai rasa berlalu lah..hilanglah..jangan kau muncul dlm hati..biar hati lupa tentang dia..biar hati tak sedih bila tgk apa je pun tentang dia...mmmmmm!!!!!!!
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan