aneh

tika ini ada senyum terukir dibibir..ada sesuatu yang bermain di fikiran..mengapa dia begitu..pergi saat aku memerlukan dan datang tika aku mahu melupakan..dia selalu ada..namun pada masa yang sama dia juga tiada..umpama ada di dalam tiada..bila aku gembira dia buat aku menangis dan tika aku menangis dia pula buat aku gembira..katanya dia tak suka airmata..baginya orang yang menitiskan airmata bila sesuatu dugaan datang menimpa adalah orang yang lemah..dan sememangnya aku bukan insan yang tabah..sesekali aku jatuh tersungkur dan terasa tidak ingin bangun lagi..namun demi insan-insan yang aku sayangi..aku tetap gagahi..tabahkah aku bila aku begitu..betulkah kata teman-teman yang aku nie kuat orangnya..aku mampu mengharungi hidup yang penuh kesedihan ini hingga sekarang dengan di temani tawa dan airmata..namun betulkah kuatnya hatiku..aku sendiri tidak tau adakah aku betul-betul tabah..hanya aku selindungkan kelemahanku di sebalik senyuman itu----------- ♥
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan