penguat hati dan jiwa............sahabat tercinta

                                                                abg long
                                                              angah
                                                                             abg

aku ingin ceritakan tentang sahabat..sahabat yang selalu ada tika aku suka mahupun duka..insan yang tak pernah goyah mempercayaiku walau berapa banyak pun gossip tentang aku..hehehe..mcm artis lah plak aku nie..ada ke gossip..hihihi..aku sememangnya punya ramai teman di friendster,facebook..tapi sahabat hanya beberapa orang saja yang betul2 kenali hati budi ku..yang tahan dengan karenah dan sifat manja ku..hihihi..buat sahabat tercintaku..ku abadikan foto korang di blog ku ini..jangan marah ek..dah mintak izin dah tadi..kalau marah siaplah...hahaha... ^_^...............
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan