peneman jiwa ( hubby tercinta )

ku juga lakarkan kata buat dia..insan yang selalu berada dalam jiwa..dia yang aku cinta..tiada sempurna orangnya..namun aku bahagia saat berada disisinya..walau banyak airmata temani jiwa..namun dia tetap yang paling aku cinta..mungkin dia ada di dalam tiada..dia buat hatiku cukup terluka bila aku sepi tanpa dia..tapi hati ku kata tak mengapa..kerana adat bercinta..perlu ada dugaan untuk menguji kekuatan hati kami berdua dan hingga saat ini,,tika ini cintaku masih untuk dia..buat dia yang selalu bertahta dalam jiwa..terima kasih sudi terima diriku seadanya aku..jadikan aku suri hidupmu..hingga aku tau apa maknanya cinta itu..denganmu aku kenal apa itu kehidupan yang kadangkala perlu ada pengorbanan..semoga ikatan kasih ini kekal hingga helaan nafasku yang terakhir..sebelum mata ku rapat terpejam..ku hanya ingin kau tau..maaf jika aku belum sempurna cintaimu------- ♥
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan