apa itu rasa yang ada dalam jiwa.....????

disini aku selalu lakarkan kisah tentang mereka..mungkin ada yang mereka tak perasan..tapi apa yang aku coretkan segalanya mengenai mereka yang amat aku syg dalam hidup aku..mereka lah semangat aku..tuhan bagi aku banyak sgt dugaan..dari lahir aku di dugaan dengan mcm2 cubaan..kkdg aku putus asa dan pernah terdetik dalam hati aku tuhan tu tak adil..astagfirullah...aku tau tuhan tu sgt adil dan aku harus redha dengan apa pun ujian DIA bagi pada aku..ayah tercinta ku selalu igtkan aku..katanya "kita ni datang dari DIA,balik pun padaNYA,jadi kita harus terima,redha dengan apa pun yang datang pada kita" sampai hari ni aku tak pernah lupa pesan ayahku..tetap aku semat utuh dalam hatiku..kerana kata-kata itu aku bertahan sampai saat ini..walaupun kkdg sungguh aku tak mampu..tangis dan tawa selang seli temani aku..namun yang pasti banyak duka dari suka..aku tak mampu buat apa yang oranglain mampu..itu bukan keupayaan ku..hati sesekali terluka dengan semua..tapi tak mengapa..tiap yang terjadi pasti ada hikmahnya..aku terlalu banyak kekurangannya..sesekali aku malu bila orang melihat aku..begitu kerdilnya diriku antara kalian semua..aku jauh bezanya dengan kalian..mungkin aku tak layak untuk ada dalam hidup sesiapa..apatah lagi untuk syg sesiapa..tapi tuhan tetap bagi aku hati untuk aku tau apa itu rasa sayang,rindu dan cinta..alhamdulillah aku merasa semuanya....tapi aku tak tau sampai bila mereka semua akan ada dengan aku..yang pasti sampai satu ketika..mungkin akan tiba masa aku harus lepaskan mereka pergi dari hidup aku..jika itu yang terjadi..Ya Allah kau tibakan lah saat itu bila aku sudah kembali padamu..supaya tiada lagi duka dan airmata temani aku..jika aku hilang mereka saat aku telah kembali pada-MU..hanya satu aku mohon..lindungilah dan berkati mereka dengan kasih sayang-Mu..supaya mereka hidup lebih baik tanpa adanya aku..jauhkan rasa rindu mereka untuk ku---------- ♥ aku Leeya Harlina mmg selalu begitu kan...... :) senyum terakhir dariku......
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan