masih ada rindu.............

kadangkala aku terpaksa mengucapkan selamat tinggal kepada insan yang aku cintai tanpa aku mahukannya,tapi itu tak bermaksud aku akan berhenti mencintainya,atau berhenti untuk mengingatinya,bagaimana aku dapat melupakan dia sedang dia selalu dalam ingatan?bagaimana aku dapat menyisihkan dia sedang dia selalu dalam hati?bagaimana aku dapat membiarkan dia pergi sedang aku tak inginkan perpisahan?bagaimana aku dapat mengatakan aku membencinya sedang dia berada di dalam jiwa?namun kenyataannya..Dia bukan tercipta untukku,hati dan cintanya tidak tertulis padaku...itu yang aku harus tau..selamat tinggal adalah ungkapan yang terbaik untuk aku melepaskannya pergi dari hidupku..walaupun kata-kata itu amat menyakitkan hati..itulah kata terakhir yang aku lafazkan padamu..dan tanpa memandangmu...aku terus berlalu..terima kasih izinkan aku bertahta dihati..walau hanya sementara waktu..namun semua itu amat bermakna bagiku..kini ku teruskan hidup hanya bertemankan kenangan itu..kenangan yang ku jadikan kisah paling bermakna dalam hidupku..disini ku ceritakan tentang kamu..mungkin kerana dalam hati masih ada rindu------------ ♥
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan