coretan buatmu

coretan ini buat kamu..terima kasih izinkan aku berlabuh dihatimu untuk satu ketika dimana aku rasa hidup ini terlalu bermakna untuk ku tangis kan saja dan biarkan takdir menentukannya dengan rasa putus asa..apa jua kenangan yang tercipta walau hanya di alam maya ini..amat berharga buat jiwa kecilku yang saat itu cukup lemah menghadapi liku-liku hidup..kau hadirkan tawa dalam hidupku..namun kau jua hadirkan tangis padaku..biar apa pun rasa yang datang darimu..tiada penyesalan dalam hatiku..saat ini airmata berlinang dipipiku bukan kerana aku kecewa dengan dirimu..aku hanya ingin kamu tau saat ini hati ku luluh bila melihatmu..namun tiada kata mampu ku bicarakan untukmu..maafkan aku kiranya hadirku menyusahkan dirimu..buat kamu yang hanya hatiku tau..selamanya kamu tetap ada di satu ruang dalam hatiku yang tak mungkin terpadam hingga saat mata ku terpejam----------- ♥
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan