dia

hari ni dia ada....hapi je rasa..tapi bila fikir dan igt cerita lama takut dia jugak sama..tetiba yang gembira berubah jadi sedih pula..maybe lepas ni buat tak tau or tak nampak je..lagipun kesian dia..dia ada hak punya kisah dan cerita hidup dia sndiri dan aku bukan siapa2...hanya menumpang sedikit ruang dalam hidupnya dan maybe tidak di hatinya.. tak tau knp aku hapi bila ada dia..yang sedih pun jadi ceria..aku boleh jadi diriku yang sebenar bila bersamanya dan aku tak perlu berpura-pura..tapi bila fikir balik aku tak adil pada dia..dia bukan aku punya..dia berhak jadi milik sesiapa jua dan knp aku nak sedih pula..patutnya ku tumpang gembira..dan doa kan yang terbaik buat dia..kata teman tapi mesra..mestilah doakan yang baik2 untuk dia..tapi sebaliknya..aku sedih bila orang bicara tentang dia..kkdg terasa nak jauh kan diri je..kalu nampak dia pun buat2 tak tau le...maybe itu lebih baik untuk dia..tapi hati pula terasa sedih...knp ya..?
" Dah Baca ? Komen Lah Sikit =)) "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan